Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

Οι γνωστοί Γκεμπελίσκοι της Σαλαμίνας πίσω από τις αναδημοσιεύσεις περί ετεροχρονισμένων ”σκανδάλων”

Άλλη μια προσπάθεια λάσπης από τα γνωστά παράκεντρα εξουσίας του τόπου μας πέφτει στο κενό.
Ανήμποροι πλέον να αντιμετωπίσουν την σκληρή πραγματικότητα δίνοντας λύσεις στα καθημερινά προβλήματα των πολιτών, καταφεύγουν για άλλη μια φορά στην προσφιλή τους Γκεμπελίστικη μέθοδο της παραπληροφόρησης.
Έτσι ανέσυραν από το χρονοντούλαπο του παρελθόντος το γνωστό δημοσίευμα του ΕΘΝΟΥΣ της Κυριακής από 13/01/2013, όπου μεταξύ των άλλων πολιτικών προσώπων που φέρονται να ελέγχονται αναφέρουν και το δικό μου όνομα, φυσικά μετά από καταγγελία εις βάρος μου από το 2012 από το γνωστό κατάλοιπο της πολιτικής ζωής του νησιού μας.

Μετά λοιπόν την πάροδο πέντε ετών από τότε και αφού είναι βέβαιο ότι θα ψάχτηκαν τα ΠΑΝΤΑ όσο με αφορά από τις αρμόδιες αρχές και με δεδομένο ότι δεν μου έχει ασκηθεί οποιαδήποτε δίωξη από οποιαδήποτε αρχή για τα συγκεκριμένα ζητήματα πολύ δε περισσότερο δεν έχω καν κληθεί να καταθέσω σε οιαδήποτε αρμόδια αρχή μέχρι σήμερα.

Μετά λοιπόν από όλα αυτά δικαιούμαι να πω απευθυνόμενος στους συκοφάντες μου κυρίες και κύριοι ”άνθρακες ο θησαυρός”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.