Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017

Το "σήριαλ" των αθωωτικών αποφάσεων συνεχίζεται...

Αγαπητοί συνδημότες
        Σε δύο ακόμη πλημμελήματα, το Α' Τριμελές Πλημμελειοδικείο Πειραιά, εξέδωσε αθωωτικές αποφάσεις στις 22-11-2017 & στις 07-12-2017. Αυτές ήταν οι 19η και 20η  υποθέσεις σε 20 δίκες που η δικαιοσύνη με αθωώνει ραπίζοντας έτσι κατά τον χειρότερο τρόπο τους συκοφάντες μου.
Αγαπητοί συνδημότες
        Με στήριγμα την αγάπη σας συνεχίζουμε τον αγώνα απέναντι στους λασπολόγους που μόνο στόχο είχαν και έχουν την κοινωνικοπολιτική μου εξόντωση, γι' αυτό να είστε βέβαιοι ότι με την δύναμη που μου δίνετε, στο τέλος του δρόμου η νίκη θα είναι δική μας, η νίκη θα είναι της Σαλαμίνας μας.

        Τέλος θέλω να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά τους συνηγόρους υπεράσπισής μου στις δύο υποθέσεις και συγκεκριμένα για τις 22-11-2017 τον κ. Γιώργο Παπανικολάου και για τις 07-12-2017 τον κ. Κώστα Καραπαναγιώτη.
ΥΓ. Ενημερώνω τους άσπονδους φίλους μου ότι ανακοινώσεις δημοσιεύω μόνο όταν μια υπόθεση τελεσιδικήσει στην δικαιοσύνη.
Γι' αυτό τους συνιστώ να έχουν υπομονή και κουράγιο μέχρι την έκδοσή τους.
Γιάννης Τσαβαρής
Δημοτικός Σύμβουλος Σαλαμίνας

τ. Δήμαρχος Σαλαμίνας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.