Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Γιάννης Τσαβαρής! «Κρείττον του λαλείν το σιγάν» κα Νάννου

Αγαπητοί Συμπολίτες,
Την  προηγούμενη Τετάρτη 1 Μαρτίου εξέδωσα Δελτίο Τύπου, σχετικά με την έκβαση, στις Δικαστικές Αίθουσες, των επώνυμων και «ανώνυμων» καταγγελιών και μηνύσεων, που μου έχουν υποβληθεί από τους πολιτικούς αντιπάλους μου.
Η κυρία Νάννου, έχοντας προφανώς την «μύγα»,  με σημερινή της ανακοίνωση συνεχίζει την γνωστή σπέκουλα και εκτίθεται συνεχώς με ανακρίβειες και αναλήθειες.
Επειδή, στην πολύχρονη διαδρομή μου στα Δημοτικά δρώμενα έχω αποδείξει ότι διαθέτω και θάρρος και πολιτικό ανάστημα, την ερωτώ ευθέως:

·        Κυρία Νάννου, με την απόφαση 9/30-1-2015 της Οικονομικής Επιτροπής, στην οποία Προεδρεύατε, εισηγηθήκατε, κατόπιν αιτήματος – αναφοράς του πρώην Δημάρχου Αμπελακίων και πολιτικού σας φίλου κ. Μάριου Τραυλού και αποφασίσατε με τις ψήφους των Συμβούλων σας να παραστεί ο Δήμος ως Πολιτικός Ενάγων στην δίκη όπου ήμουν κατηγορούμενος για την αγορά  οικοπέδου στα Σελήνια για την ανέγερση Δημοτικού Σχολείου; ΝΑΙ ή ΟΧΙ; ΑΔΑ: 649ΦΩ1Ε-ΥΧ5 (ΕΔΩ)
·        Κυρία Νάννου, με την ίδια απόφαση εξουσιοδοτηθήκατε με τις ψήφους των Συμβούλων σας να παραστείτε ενώπιον του Δικαστηρίου εναντίον μου; ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
·        Κυρία Νάννου, στην συγκεκριμένη δίκη καταθέσατε με  ιδιαίτερη εμπάθεια ότι «ρέπω προς την παρανομία»; ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
·        Κυρία Νάννου, διατυμπανίζατε γραπτά και προφορικά ότι θα ασκηθεί Έφεση κατά της αθωωτικής υπέρ μου απόφασης για την υπόθεση της αγοράς του οικοπέδου, για ανέγερση Δημοτικού Σχολείου στα Σελήνια; ΝΑΙ ή ΟΧΙ; Πού πήγε ο λεονταρισμός σας;
·        Κυρία Νάννου, με την απόφαση 245/ 5-7-2016 της Οικονομικής Επιτροπής, στην οποία Προεδρεύατε, εισηγηθήκατε, κατόπιν αιτήματος – ενημέρωσης του πρώην Δημάρχου Αμπελακίων και πολιτικού σας φίλου κ. Μάριου Τραυλού και αποφασίσατε με τις ψήφους των Συμβούλων σας να παραστεί ο Δήμος ως Πολιτικός Ενάγων στην δίκη όπου ήμουν κατηγορούμενος, για την μη άσκηση Έφεσης σε Πρωτόδικη Δικαστική απόφαση για την μονιμοποίηση δύο υπαλλήλων του πρώην Δήμου Αμπελακίων; ΝΑΙ ή ΟΧΙ; ΑΔΑ: ΩΗΘ1Ω1Ε-665 (ΕΔΩ)
·        Κυρία Νάννου, το να παραστεί ο Δήμος ως Πολιτικός Ενάγων στις πιο πάνω υποθέσεις, σημαίνει ΝΑΙ ή ΟΧΙ ότι ο Δήμος επιζητεί την τιμωρία μου;
Σας ενημερώνω λοιπόν, κυρία Νάννου ότι μετά από τριάντα έξι χρόνια εργασιακού βίου και είκοσι χρόνια ενασχόλησης μου με τα κοινά, δεν έχω καμία ποινή (έστω και μια μέρα φυλάκιση) από την Ελληνική Δικαιοσύνη και το Ποινικό Μητρώο μου είναι πάλλευκο, παρά τις προσπάθειες που καταβάλατε μέχρι σήμερα για να με καταδικάσετε.  
Επειδή και  τα μελλούμενα  αποφεύγετε να τα πείτε με το όνομα τους, σε ότι αφορά στις τρεις εγκλήσεις που έχετε υποβάλει εναντίον μου και δεν έχουν εκδικαστεί ακόμα, τις αναφέρω λοιπόν, προκειμένου να γνωρίζουν οι Συμπολίτες μας ποια είναι «τα εγκλήματα», για τα οποία συνεχίζετε να με διώκετε:
ü Οι πέντε νέες τουαλέτες που κατασκευάσθηκαν από τον μισθωτή,  προκειμένου να εκδοθεί άδεια λειτουργίας  του δημοτικού αναψυκτηρίου (πρώην  FLAMINGO)  και τις οποίες όλοι έχουν δει ότι έχουν κατασκευασθεί.
ü Η δαπεδόστρωση του αύλειου χώρου του Ιερού Ναού Αγίου Ιωάννη Θεολόγου, που όλο το Αμπελάκι την έχει περπατήσει
ü Τα τρία κινητά τηλέφωνα της WIND  από τα 100άδες που δημόσια λέγατε.
Τέλος για τις τρεις αυτές εγκλήσεις αναφέρεστε και πάλι σε ΟΜΟΦΩΝΕΣ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΕΙΣ της Νομικής Υπηρεσίας του Δήμου κι επειδή, όποτε αναφέρεστε σε ΟΜΟΦΩΝΕΣ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΕΙΣ της Νομικής Υπηρεσίας ξεχνάτε να τις εμφανίζετε, με χαρακτηριστική περίπτωση την δήθεν ομόφωνη και δήθεν γνωμοδότηση  της Νομικής Υπηρεσίας για το πανηγύρι της Φανερωμένης, ελπίζουμε και αυτή την φορά να μην έχουμε επανάληψη του ίδιου φαινομένου και να βρείτε το θάρρος να τις δώσετε στη δημοσιότητα.
Γιάννης Τσαβαρής
τ. Δήμαρχος Σαλαμίνας

Δημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.