Κυριακή 4 Μαΐου 2014

ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

Γεννήθηκα στον Πειραιά το 1961. Η παιδική αλλά και η  εφηβική μου ηλικία λόγω του επαγγέλματος του πατέρα μου (μουσικός!) μοιράζονται στην Αθήνα, στο Παρίσι  και στο Λονδίνο. Έχοντας από μικρή ηλικία λατρέψει τη μουσική απέκτησα πτυχία πιάνου, αρμονίας, αντίστιξης, φυγής, ενοργάνωσης και με αυτά τα εφόδια στο Λονδίνο πια, τελείωσα το λύκειο και  συνέχισα πανεπιστημιακές σπουδές στο ROYAL ACADEMY OF MUSIC αποκτώντας διπλώματα πιάνου, σύνθεσης, διεύθυνσης συμφωνικής ορχήστρας, διεύθυνσης μπάντας, master  μουσικολογίας,και αργότερα  δίπλωμα διεύθυνσης χορωδίας 

Τελειώνοντας τις σπουδές μου επέστρεψα στην Ελλάδα και μετά τη θητεία μου στο στρατό, δούλεψα επαγγελματικά ως καθηγητής μουσικής, ως διευθυντής, και ως καλλιτεχνικός διευθυντής σε διάφορα ωδεία, μέχρι που απέκτησα δική μου στέγη πρώτα με την ίδρυση του Ωδείου Σαλαμίνας στα Αμπελάκια και αργότερα με την ίδρυση παραρτήματος του Εθνικού Ωδείου στο Μενίδι.

Όμως έχει ο καιρός γυρίσματα και οι αναποδιές  και οι απρόβλεπτες  καταστάσεις άλλαξαν το σκηνικό της ζωής μου. 'Οντας μαχητής, παράλληλα με τη μουσική έκανα και άλλες δουλειές για τα προς το ζην. Δόξα τω Θεώ!

Τα τελευταία 20 χρόνια είμαι ενεργό μέλος της κοινωνίας του νησιού μας. Κινούμαι και εργάζομαι σε αυτό. Παρόλο που δε γεννήθηκα στη Σαλαμίνα (έχω καταγωγή από το νησί), την αγάπησα και δέθηκα μαζί της και γι αυτό προσπάθησα και προσπαθώ πάντα να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό σε ότι κάνω για τους ανθρώπους της!

Αυτό έκανα και όταν εργαζόμουν στο δήμο Αμπελακίων όπου από το 2002 έως και το 2006 οργάνωσα και διεύθυνα την χορωδία του ΚΑΠΗ, και όταν εργαζόμουν  στο Δήμο Σαλαμίνας όπου απο το 2004 έως το 2013 οργάνωσα και διεύθυνα την χορωδία του ΚΑΠΗ Σαλαμίνας με βραβεύσεις και χρυσά και αργυρά μετάλλια και απο το 2011 και την Παιδική Χορωδία του Δήμου μας, αυτό κάνω και τώρα που με την ίδια αγάπη και το ίδιο μεράκι ξεκίνησα την Χορωδία Ενηλίκων Α. Αναστασόπουλου και την Χορωδία Παιδιών και Νέων Α. Αναστασόπουλου.

Πέρα από όλα αυτά, αρκετά είναι και τα ενδιαφέροντα μου στο χώρο του αθλητισμού, του πολιτισμού  και αλλού, για αυτό διετέλεσα αντιπρόεδρος του αθλητικού συλλόγου πετοσφαίρισης “ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ” καθώς και του εξωραϊστικού συλλόγου Αγίας Παρασκευής Σεληνίων. Υπήρξα επίσης μέλος του εμπορικού και βιοτεχνικού  συλλόγου Αμπελακίων Σαλαμίνας. Τα τελευταία πέντε χρόνια εκλέγομαι συνεχώς στο διοικητικό συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Χορωδιών Ελλάδος (ΠΕΔΙΧΟ).

Όνειρο μου είναι να γίνει η Σαλαμίνα ένα πολιτιστικό κέντρο με πανελλήνια εμβέλεια και κύρος βάζοντας τις βάσεις από την παιδική ηλικία, δημιουργώντας ένα μουσικοπαιδαγωγικό σύστημα που θα ξεκινά από τον παιδικό σταθμό θα συνεχίζεται στο λύκειο και θα ολοκληρώνεται σε ένα Δημοτικό Ωδείο που θα παρέχει έγκυρες και πιστοποιημένες σπουδές. Το όνειρο αυτό αρκετές φορές προσπάθησα να το ξεκινήσω κάνοντας γραπτές προτάσεις στις εκάστοτε δημοτικές αρχές αλλά δεν έδειξαν ενδιαφέρον. Κάτι που δεν ισχύει στην περίπτωση  της υποψήφιας δημάρχου κας Ρούλας Νάννου, η οποία με ανοιχτό μυαλό και με παρόμοια φιλοσοφία για την ανάγκη μουσικής παιδείας ιδίως στους νέους, έχει αγκαλιάσει και την ιδέα και τον τρόπο που προτείνω για να υλοποιηθεί.

Η ενασχόλησή μου με άτομα της τρίτης ηλικίας , με παιδιά και νέους αλλά και με άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ) με έχει κάνει ιδιαίτερα ευαίσθητο σε θέματα που αφορούν αυτές τις ομάδες γι' αυτό ότι προσπάθεια κάνω είτε μέσα από τη δουλειά μου είτε με την απόφασή μου να ασχοληθώ με τα κοινά, αποσκοπεί στην κάλυψη αναγκών τους και στην επίλυση προβλημάτων τους.

Ως καλλιτέχνης που είμαι,  στη ζωή  πιστεύω,  ότι τα πάντα γίνονται δυνατά ή πιο εύκολα ή πιο υποφερτά ή πιο αναπάντεχα καλά ή με πιο κατανόηση ή λιγότερο άσχημα όταν έχουμε το θάρρος να αντιμετωπίζουμε τον άλλο όπως θα θέλαμε να αντιμετωπίσουν εμάς τους ίδιους ,  να σκεφτόμαστε με το “εμείς” και όχι  με το “εγώ” και να βάζουμε την αγάπη, την κατανόηση και την ανοιχτή σκέψη, τόσο στην προσωπική  όσο και στην κοινωνική μας ζωή!

Είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη της κας Νάννου “Κοντά στο Δημότη” και θα είμαι στο γενικό ψηφοδέλτιο των Αμπελακίων, όπου σας θυμίζω ότι από όποιο μέρος της Σαλαμίνας κι αν είστε  μπορείτε να ψηφίσετε.

Για επικοινωνία και ανταλλαγή απόψεων από κοντά, θα χαρώ να με καλέσετε στο 6978195438.

2 σχόλια:

  1. Ο ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΙΟ ΚΑΛΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΝΑΝΝΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.